Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Dana Currie - 6 juli 2011 22:06

Ja hejsan igen...   Jag har inte haft en helt boring dag trots allt! Jag kom just hem från ådö!  Och för er som inte vet vad ådö är så är det en strand i bro haha <3 Men jag var där med min kompis och eh...ja jag hoppa i på  direkten men min kompis var lite FEG och hoppa aldrig i, även fast hon lova  2 gånger att hon skulle hoppa i   Jaja jag har väl inget annat att prata om så jag ska rekomendera (hoppas jag stava rätt) låtar till er som jag tycker om    Har ni hört en låt som heter "What are words"? by:Chris Medina ? Om inte sök på youtube efter den    Jaja...nu till en annan låt jag tycker om som är lite gammal som heter "Last resort" By: Papa Roach. Den e väldigt bra och det är en rock låt för er som tycker om rock. Den finns också på youtube som typ allt finns.Jaja jag skulle skriva fler än 2 låtar men måste gå herrå!  Haha ses! <3 


Av Dana Currie - 6 juli 2011 18:30

                     Hejsan!!!


Det här är min nya blogg   Jag har haft andra bloggar men jag slutade att göra inlägg och vara på bloggen  så...ja, men nu så lovar jag att jag ska försöka att blogga ofta.    På den här bloggen ska jag skriva hur min dag varit,mitt liv och andra saker som ni säkert vet. Fast jag kommer inte kunna blogga på en hel vecka...efter som jag ska på dansläger med bästa Jennifer <3 Det ska bli skit kul lääännnngggtttaaarrr såååå himla mkt!!!!  Jag åker iväg på söndag och kommer tillbaka på lördag tror jag...  Jag vet att min blogg inte e så intressant just nu men jag lovar att jag ska göra den mkt bättre när jag får tid hehe <3 Idag har jag varit me min kompis Evelinn och så har jag varit hemma typ resten av dagen...i know BORING!!!! Aja jag antar att det var allt för nu, men jag bloggar senare elr imorrn ses!!! <3 HAVE A NICE ONE PEOPLE!         

 

Presentation


Mitt liv mina regler

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards