Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Dana Currie - 9 juli 2011 14:52

                                           Puss! <3                                              Heej igen! som ni ser har jag lyckas snygga till min blogg   Visst blev den snygg? Om ni frågar mig så e jag rätt så stolt på mig själv men strunt i det. Nu kommer dagens sötis!    Visst e han söt! <3 Han va min katt men vi var tvungen att ge bort honom    Men ja han är dagens SÖTIS! <3                                  Nu ska jag rekomendera låtar till er som jag tycker är bra!          1.What are words By:Chris Medina                                              2.Stuck By:Big time rush                                                               3.What hurts the most By:Rascal                                                  4.A drop in the ocean By:Ron Pope                                               5.Mr saxobeat By:Alexandra Stan                                               6.Breakeven By:The script                                                            7.Decode By:Paramore                                                               8.Last resort By:Papa Roach                                                         9.Glee cast-Loser like me                                                               Så :) alla dom här finns på youtube och vissa tycker jag inte om så mkt men dom går att lyssna på. Om ni vill att jag ska rekomendera låtar som ni tycker om kan ni kommentera och säga vilken låt ni vill att jag ska rekomendera och vad ni heter självklart satt jag kan säga vem som rekomendera den. Men måste gå herrå! <3                             


Av Dana Currie - 9 juli 2011 12:29

                                               HONBANWA!                              God efter middag! Haha eller Honbanwa. Honbanwa=God efter middag. Honbanwa är god efter middag på japanska...<3 Idag ska jag bara packa till danslägret   Lägtar så mkt och det betyder att jag inte kommer kunna sova inatt   Det är något konstigt med mig...jag kan aldrig sova dagen före min födelsedag,julafton eller ngt annat roligt. Vet någon vad det är som är fel på mig?!  Nej det är säkert bara för att jag längtar sååå. Jaja men jag e ledsen att jag inte blogga igår och att min blogg e jätte ful just nu men jag vet inte hur man gör header   Så om någon vet hur man gör header snäääällla kommentera hur <3 Alla jag vet som kan göra header har inte tid elr vill inte  Hejdå antar jag! ses senare elr om en vecka!! <3


Presentation


Mitt liv mina regler

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards